SIAPA SAYA..

SIAPA SAYA


Saya bernama Dianna Binti Suliman..Berumur 29 tahun dan dilahirkan pada 17 February 1985..
Saya merupakan isteri kepada Mr.Issham Waadud Bin Mohd Dzarib dan juga seorang Mummy kepada baby yang comel iaitu Irissya Hamra Binti Issham Waadud..
Saya merupakan pembantu akauntan di syarikat petroleum trading - Dickson Marine Co. Sdn Bhd..
Pernah bertugas sebagai Customer Relation Executive di syarikat Perisai Wira Saga Sdn Bhd..dan saya juga pernah menjadi pump attendant serta cashier Di Rathni Petronas Batu 4 Port Dickson..
Saya telah menjadi ahli Shaklee sejak 17 February 2014 dan alhamdulillah, dah consume Shaklee sejak December 2013..

Saya mempunyai 4 orang adik beradik di bawah naungan kasih sayang ibu saya Mahmun Ahmad serta lindungan kasih bapa saya Suliman Bin Hj Abdul Wahid..Kedua ibu bapa saya tidak lagi bekerja..full time jaga cucu pertama mereka iaitu anak saya..ehehehe..
Adik kedua saya Erwinna Binti Suliman berusia 28 tahun dan menetap di Kuala Lumpur..
Adik ketiga saya Tuti Izanni Binti Suliman berusia 27 tahun dah telah berkahwin dengan Ezuwan Bin Aman serta menetap juga di Kuala Lumpur.
Yang terakhir Muhamad Azwawi Bin Suliman berusia 23 tahun dan masih belajar di Universiti Teknologi Malaysia Melaka..


Dan saya merupakan pengedar sah Shaklee area Port Dickson,Seremban,Rantau dan Tampin Negeri Sembilan.
Anda semua boleh dapatkan supplement Shaklee dengan saya..
Saya akan membuat penghantaran terus ke rumah anda serta penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia.


# Diana - Your Shaklee Independent Distributor - SID 1113163 #

# Call/SMS/Whatsapp - 0136131702 #



Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.

Comments

Popular Posts