Majlis Perpisahan En Haron Suleiman dan En Khairal Anuar Hamzah - Dickson Marine Co. Sdn Bhd

Alhamdulillah..

Selesai sudah majlis yang tak seberapa yang di adakan oleh pihak syarikat Dickson Marine Co. Sdn Bhd (DMC) bagi meraikan majlis persaraan En Haron serta En Khairal yang diadakan pada 15 June 2015 bertempat di Glory Beach Resort.

Majlis yang dijalan tepat jam 12.30 tengah hari..Yang dimulakan dengan ucapan dari En Saifolezan selaku pengerusi majlis.


Seterusnya..Bacaan doa oleh pengganti En Khairal iaitu En Ridzuan..Bagi memberkati majlis kami.

Majlis diteruskan dengan ucapan oleh orang yang dirai..En Haron..Ucapan yang agak beremosi..Barangkali sedih dengan persaraan beliau yang hampir 16 tahun berkhidmat di DMC..Dah mcm family besar..kami dapat rasakan kesediahan beliau..Ikatan ukhuwah yang terbina banyak memberi kesan yang besar dlm DMC..Semoga ikatan itu terus berpanjangan..




Selesai ucapan beliau, terus bersambung ke ucapan En Khairal pula..dan En Khairal ni jenis suka berpantun..Sooo..xde emosi sangat..mugkin cuba untuk menceriakan majlis yang sayu tadi..ehehehehe..





Walaupun MD kami x bagikan ucapan hari tersebut..Ms Malini Ketua Jabatan Human Resources menggantikan beliau dalam memberi ucapan.




Akhir sekali..Pemberian cenderahati tanda jasa berkhidmat dengan DMC.









Ok..Done ambil award..Kita boleh makan..kikikiki..






Ok..Jom layan gambar2 yang saya sempat ambil sekitar majlis tersebut..
























































Comments

Popular Posts