KUATKAH MUMMY



Saya nampak kuat !!
Saya nampak gagah !!
Tapi..
Jauh di sudut hati saya..
Saya lemah sangat..
Hati saya rapuh sangat..
Orang cakap saya kuat..
Kuat tanpa mereka..
Tapi..
Saya tak kuat..
Saya cuba jadi kuat..
Tapi..
Saya lemah..
Walaupun dah masuk 3 bulan berjauhan..
Saya masih tidak boleh tahan air mata saya yang tetap laju berguguran..
Allah..
Allah..
Allah..



Saat saya makan tengah hari..saya tahu saya dah nak balik..mereka sedang tidur..laju lagi air mata ni turun..
Sedang saya mengemas..saya tahu perjalanan saya jauh..air mata tu tetap berjuraian..
Maafkan mummy syg..
Mummy x kuat..
Mummy kena balik..
Mummy cari sesuap nasi demi kamu berdua..
Mereka yang bercakap tidak akan paham..
Kenapa mereka di sana..
Kenapa saya di sini..
Betapa tersepitnya saya dengan situasi ni..
Allah..
Kuatkan aku Ya Allah..
Lebih2 lagi suami saya jauh..
Lagi perit nak hadap semua ni sendiri..
Allah..
Kuatkan aku Ya Allah..
Maafkan mummy sayang..
Mummy terpaksa..
Maafkan mummy..

Comments

Popular Posts