PLANNING AKTIVITI CUTI SEKOLAH

Korang..cuti sekolah dah nak abis kan..

dah abis berjalan dah ke..ke sekarang waktu sibuk nak prepare utk anak2..
Sure mak pak smua bz prepare smua barang utk ank msuk sekolah..

Next week last preparation kan..
Beratus guk la berabis nak pepare smua tu kan..
Saya ni anak belum skolah..tp dok dengar ibu bapa sekeliling merungut..Kos tinggi waktu ni nak anta sekolah..

Seorang hampir RM1000..tinggi tu wei..
Baru sorang kan..
Kalau yang anak ramai..mcm mana yea..
Kalau yang tak mampu tu..mcm mna yea..
Kenalah mengumpul sebelum anak sekolah yea..
Atau pun cari extra income..

Skunk mmg ramai ibu bapa buat extra income..
kalau hrap yg satu tu..mmg x ckup ye dak..
Actually nk cerita aktiviti semasa cuti sekolah..
Ni saya cerita bagi pihak anak buah saya lah erk..
ehehehehe..

sbb ank belum sekolah g..
Macam bebudak ni..
Biasalah..
Dok rumah..

Yang sorang sibuk dengan laptop..
Yang sorang dok ngadap tv..
ehehehehe...bz nau ye..
Sebab aritu depa dah pun p jenjalan..
Musim cuti ni..mmg bebudak mengharap g jln kan..
Kalau saya..ni bayangan utk anak saya tahun depan..Hamra dah nk school next year..(omaigad..cpat nyer msa berlalu kan..)

Time cuti sekolah..(masa ni saya dah WAHM)
saya nak bawa anak2 saya berjalan satu Malaysia..
P camping..



panjat gunung..
panjat bukit.. (mak dieorg kan extrem..lol)
mandi sungai..
mandi air terjun.. (air laut dah slalu kot..dpan umah je..)
Saya nak anak2 saya lalui..keseronokan berada di luar..dengan alam sekitar..
g mancing..
g bercucuk tanam..
g petik buah bagai..
ehehehehe..seronok sgt smua tu kan...



Comments

Popular Posts