Pengedar Shaklee Port Dickson, Seremban, Rantau Dan Tampin


Salam sayang semua, 
Hari ini sajew nk update kt semua pembaca blog tak seberapa sy ni..

Saya merupakan Shaklee Independent Distributor atau lebih dikenali sebagai SID..

Saya merupakan SID Shaklee kawasan PORT DICKSON,SEREMBAN,RANTAU dan TAMPIN.

Saya sedia membuat penghantaran terus ke rumah anda bagi anda yang berada di SEKITAR PORT DICKSON. Penghantaran terus ke sekitar kawasan LUKUT hingga ke PASIR PANJANG.

Manakala bagi yang berada di luar kawasan PORT DICKSON anda jangan risau..Saya ada menyediakan penghantaran melalui POSLAJU MALAYSIA.

Anda semua boleh mendapatkan khidmat nasihat secara PERCUMA dengan setiap pembelian product SHAKLEE.

Nak tahu lebih lanjut ttg saya..jom baca SIAPA SAYA


Anda berminat hendak jadi AHLI SHAKLEE..
Jom dapatkan keterangan lanjut dari saya..
Anda semua boleh call/SMS/whatsapp saya di talian : 0136131702 (DIANNA)

Facebook : Conan Edugawa (Dianna Suliman)
Instagram : Conan_Edugawa (@Conan_Edugawa)
Email : myadyana17@gmail.com
H/Phone / WhatsApp / SMS / Line : 013-6131702


Living with healthy lives !!

Salam Sayang - Dianna (Your SIDpro) - 0136131702


Comments

Popular Posts