Cuba untuk hamil


Dah kahwin..mesti plan hendak ada anak kan..
Kadang2 kita x tahu..dimana puncanya kan..
Cuba kaji selidik badan kita sikit..
Sebab punca mungkin dtg dari sebab kita tak tahu kan..

Pada yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan..jika anda berumur lebih dari 35 tahun..anda digalakkan untuk membuat pemeriksaan dengan pakar kesuburan atau O&G selepas 6 bulan anda berkahwin..Bagi yang berumur kurang dari 35 tahun..pemeriksaan boleh dilakukan selepas setahun anda berkahwin..

Tujuan pemeriksaan ini adalah untuk mengetahui punca2 yang mungkin kita tidak sedari badan kita alami..

Seperti saya, genal setahun selepas berkahwin..saya berjumpa dengan Doctor Intan pakar O&G di Hospital Pakar Columbia Asia Seremban.
Alhamdulillah..setelah menjalani ujian bagi saya dan juga husband saya..kami disahkan subur..
Dari situ, Doctor akan beri nasihat dan cara untuk kita hamil..

ok..buat anda2 semua sila buat pemeriksaan k..Jangan risau..pemeriksaan tersebut boleh juga dilakukan di Hospital kerajaan..

Nak dapatkan tips HAMIL..klik link di bawah yea..



Testimoni berjaya hamil setelah amalkan GLA


Assalamualaikum w.b.t

Saya Afriza..kawan2 panggil Fiza. Mula kenal Shaklee sekitar tahun 2008. Produk pertama saya amalkan ialah GLA complexuntuk regularkan period. Salah satu usaha untuk dapatkan zuriat setelah hampir 3 tahun berkahwin. Saya mempunyai masalh PCOS & tiub fallapio kanan tersumbat. 
Alhamdulillah, 6 bulan lebih amalkan, period saya kembali normal. Saya juga pernah menjalani minor treatment dari pakar O&G disamping continue GLA dan disahkan hamil pada pertengahan 2009.
Syukur Alhamdulillah.




Masalah Senggugut Teruk Nak Patah Pinggang! Mak Aih, Nasib Dah OK from iReach HD on Vimeo.

Comments

Popular Posts