Jom kurus dengan Vivix


Waaahhh..semua orang berangan hendak kurus kan..Hendak turunkan berat badan sedia ada dan dapatkan berat badan idaman..Maka kita akan lebih sihat dan tampak menarik..

Bagaimana hendak turunkan bean badan dengan mudah..Ada macam-macam cara..Tetapi kita kena ingat..Jangan ambil langkah mudah yang boleh memudaratkan..Kaji selidik dahulu ya sebelum bertindak..


Bagaimana hendak kurus dengan Vivix ?

Haaaa..pasti semua pelik kan..Biasanya Vivix ni terkenal dalam merawat penyakit.Apa kena mengena dengan kurus kan..Actually Vivix ni sangat-sangat membantu kalau kita hendak turunkan berat badan tau..


Pertama sekali adalah kerana Resveratrol..Resveratrol membantu mengurangkan pengeluaran hormon estrogen..Badan kita menghasilkan estrogen dan jika ianya terlalu tinggi kandungannya dalam badan maka pengumpulan lemak secara besar-besaran akan berlaku..Maka dengan bantuan Resveratrol yang menyekat estrogen lalu badan kita akan berhenti simpan lemak dan mula membiba otot..


Kedua adalah dengan bantuan Resveratrol juga lemak-lemak di dalam badan kita akan terbakar dan memecah..Pembakaran lemak tersebut menjadi tenaga dalam badan yang membantu dalam pengurangan berat badan..


Cara ketiga..Resveratrol akan memberi kita rasa kenyang..maka kuranglah nafsu hendak makan tu kan..so dengan itu boleh sangat turun berat badan kan..

Soooo..apa lagi..elok sangat kita amalkan Vivix ni kan..bkn sahaja kita dapat turunkan berat badan..malah kita akan nampak lebih muda luar dan dalam dari biasa tau..

Banyak sangat manfaat Vivix ni kan..Rugi tak cuba..



Kalau anda hendak dapatkan Vivix..Jom roger saya..

Diana - 0136131702
COD - Port Dickson 





Comments

Popular Posts