Vivix..Keistimewaan Vivix,Kemampuan Vivix serta kajian terhadap Vivix



Keistimewaan Vivix Shaklee


Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Yang sebenarnya, Vivix bukan bertujuan untuk menyembuhkan secara total atau dalam waktu yang singkat tetapi Vivix  minuman supplement tambahan yang berupaya untuk menentang kuman, bakteria, virus, symptom and sign dari merebak dan berupaya untuk mencegah penyakit dari terus merosakkan organ-organ manusia yang membawa kepada tahap kesihatan merosot..

Vivix satu-satunya supplement yang mampu unutk menembusi DNA MANUSIA dan oleh kerana itu, ianya sangat powerfull untuk sesetengah penyakit kronik..



4 Mekanisme Anti-Penuaan pada Tahap Sellular 

1. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA. Setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu kerosakan sel yang akan mengganggu fungsi sel dan juga usia.   

2. Ramuan Vivix mengaktifkan pengawalan genetik utama. Penemuan utama ujian klinikal Vivix Shaklee mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular. Ini kerana pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi iaitu kemerosotan umur pada tahap sellular.   

3. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis. Biogenesis adalah pembentukan baru mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitokondria adalah penjaga tenaga di dalam sel bagi menghasilkan tenaga yang diperlukan tubuh. Apabila kecekapan mitokondira menurun fungsi sel juga turut menurun.   

4.  Ramuan Vivix melambatkan pembentukkan protein AGE. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol iaitu kandungan unik dalam anggur muskadine untuk melambatkan pembentukkan protein AGE. 

Maka dengan ini VIVIX SHAKLEE sangat membantu dalam memelihara Kesihatan jantung,Kesihatan otak,Kesihatan sistem imun,Kesihatan sendi,Antioksida,Peningkatan tenaga pada tahap sellular.



Kemampuan Vivix merawat pelbagai penyakit

Tubuh manusia memerlukan 5000 orac antioksidan setiap hari. VIVIX memenuhi keperluan antioksidan yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Kerana itulah, pengambilan VIVIX dapat memberikan kesan amat positif terhadap situasi berikut:

  • Masalah jantung berkurangan
  • Diabetis - kandungan gula menjadi normal
  • Tekanan darah tinggi - tekanan menjadi stabil
  • Masalah stamina dan kelesuan terhadap pesakit diabetis dan jantung - stamina semakin meningkat
  • Masalah luka pembedahan teruk pada pesakit diabetis - luka sembuh dalam masa yang singkat
  • Masalah kanser - pesakit berjaya melawan sel kanser
  • Masalah SLE 
Itu antara manfaat VIVIX terhadap jutaan pengguna. VIVIX Shaklee merupakan produk yang paling mendapat perhatian pengkaji kesihatan dan saintis kerana kehebatannya.

Shaklee menyediakan Vivix dengan pelbagsi kajian..

Kajian terhadap Vivix




Buktin kajian ini menyokong bahawa kandungan resveratrol dalam Vivix memberi kesan yang lebih baik dalam mencegah dan menghalang sel kanser dari terus merebak..





Comments

Popular Posts