Kehebatan Vivix berfungsi merawat penyakit serta siapa yang memerlukan Vivix


Ok..harinie saya nk share tentang cara Vivix berfungsi..Vivix berfungsi secara unik membaiki setiap penyakit dari DNA..atau lebih senang nak paham Vivix ni membaiki dari asas penyakit itu..

Bagaimana Vivix Shaklee berfungsi, ia memperbaiki sistem tubuh kita dari peringkat sel/DNA.

Memahami Konsep DNA !

DNA dalam badan kita, ianya ialah teras, basic unit, dalam sel kita, yang mengkodkan setiap unsur-unsur benda hidup dalam dunia ni. Secara teorinya, permasalahan yang berlaku dalam penuaan ada empat perkara.

1. Kerosakan DNA -Secara asasnya, pemulihan DNA, ialah konsep untuk menghidupkan kembali sel dan organ. Kerosakan DNA tetap akan berlaku, bila usia kita meningkat. Jadi sama ada kita rela ataupun tak, badan kita ni akan menjadi semakin lemah seiring dengan peningkatan usia.

2. Perubahan Proses Genetic DNA -Salah satu cara berlakunya penuaan ialah berlakunya penukaran proses DNA, dari proses pembesaran kepada proses pemulihan. Kiranya, pada usia kita meningkat, proses DNA untuk pembesaran berlaku, dan sampai satu tahap , sistem genetic ini bertukar kepada sistem pemulihan DNA, kerana pada masa itu, sel kita dah banyak yang rosak, sebab banyak sangat terdedah dengan oksida oksida dan bahan-bahan tercemar di luar sana.

3. Sel Mitochondria – Secara semula jadinya berkurang, menyebabkan kekurangan tenaga untuk sel berfungsi, dan seterusnya membuatkan organ dan tisu anda tidak berfungsi seperti biasa. Apabila sel sudah kekurangan tenaga, organ kita tidak boleh buat kerja macam biasa.

4. Advanced Glycation End Products (AGE Protein), katanya benda ni macam plug kat gigi, bila dah banyak sangat AGE Protein dihasilkanfungsi organ kita dah tak berapa betul nak buat kerja, tidak berfungsi dengan baik.

Oleh kerana itulah Vivix bertindak seperti di bawah :

* Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

* Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

* Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Jadi, macam mana nak melambatkan kesan penuaan dan nak kelihatan muda remaja?

Jawapannya ialah Resveratrol..

Selain daripada mengekalkan keremajaan, resveratrol mempunya banyak fungsi lain seperti :

  • Menghalang kanser
  • Memperbaiki sendi
  • Mengurangkan kesan diabetes

Dah tahu tentang Vivix..Di sini saya listkan mereka yang perlukan Vivix :-
  1. Golongan yang mengidap kanser atau berisiko mengidap kanser akibat keturunan atau kegagalan fungsi mana2 organ
  2. Pesakit SLE
  3. Pesakit jantung 
  4. Pesakit kencing manis
  5. Pesakit darah tinggi'
  6. Pesakit gout
  7. Pesakit stroke
  8. Wanita yang mempunyai cyst
  9. golongan yang mempunyai ketahanan badan yang lemah
  10. golongan yang mempunyai masalah selaput mata/penglihatan
  11. Anti penuaan
  12. Perokok tegar
  13. Ketagihan dadah


Comments

Popular Posts