HAMPIR LEMAS DI SUNGAI PAHANG

Kenangan semasa hujan lebat !!!

Kisah ni saya lama pendam..
Tak cerita pun kat sesapa..
Sebab sampai sekarang saya takit nak cerita..
Bukan takut kena marah tapi takut mati !!

Kisah nk berlaku semasa saya follow jiran saya berpindah..
Lama dah cerita ni..hampir berbelas tahun..

Masa ni jiran saya berpindah ke Pahang..apa nama tempat x tahu..sebab saya kecik lg..wahahaha.. x dan nk tya.. ðŸ˜œðŸ˜œ

Sesampai je..ada ternampak sungai Pahang..waahhh..first time kot tgk sungai..jakun le sgt..huhu..

Petang tu x nyempat kami beramai-ramai mandi sungai..
Seronok sampai hujan lewbat turun pun kami tak hiraukan..

Org x pernah mandi sungai..ingatkan mandi sungai mcm mandi laut..hukhuk..

Dok basuh rambut kekonon menyelam la..
Air sungai kan deras..sooo bila angkat kepala..sedar2 dah di bawa arus yg laju..
Cemas weiii..dok terkapai2 je tangan tu..seyes sy yg keding tu sgt laju di bawa arus deras Sungai Pahang dalam hujan lebat.. ðŸ˜­ðŸ˜­ðŸ˜­

Nasib saya sangat baik..bapa jiran saya kebetulan ada..
Beliau yang selamatkan saya..

Allah..

Kalau dia xde kemungkinan dah arwah dah saya ðŸ˜”😔😔

Dah hari ni..saya rungkai kembali sejarah silam ni..
Lama sgt saya simpan..

Sampai saya takut mandi sungai ðŸ˜”😔

Terima kasih pakcik..

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#goshaklee22



Comments

Popular Posts