LABU YANG BANTU HILANGKAN CIRIT BIRIT

Vitamin ini vitamin cinta saya..

Sebab apa saya gelarkan vitamin cinta..sebab vitamin ini mengingatkan saya pada kisah silam saya..

Kisah dimana..saya pernah pergi satu tempat dalam Malaysia ini..

Tempat itu jauh..
Jauh sangat..
Kalau naik kereta 4 jam baharu sampai ðŸ˜œðŸ˜œ

Semasa di sana..saya di landa sakit yang yang tidak pernah saya alami..

Semasa itu hari arwah atuk saya meninggal..
Malam kejadian saya mengalami cirit birit yang teruk..
Doc kata bukan sebab makanan atau persekitaran..
Ianya datang tiba-tiba dan berlarutan hingga bertahun lamanya..

Sepanjang perjalanan bapa saya terpaksa berhenti kereta di merata tempat hanya kerana anak dia ini cirit birit teruk ðŸ˜”😔😔
Rupanya doc yg bapa saya bawa jumpa itu adalah doc gigi ðŸ˜œðŸ˜œðŸ˜œ
Then doc tu mungkin baru bekerja, dia tidak tahu tentang cirit birit..

Kesian i kan ðŸ˜­ðŸ˜­ðŸ˜­
Alhamdulillah..mak saya bagi makan buah labu dengan banyak untuk redakan cirit birit saya itu..
Kenapa buah labu ðŸ¤”🤔

Mak saya kata buah labu boleh redakan sakit perut..
Dan kerana itu..sejak berkenalan dengan Nutriferon..saya memang tidak boleh tinggalkan walaupun sehari..
Dalam Nutriferon ada labu tau !!
Biji labu..

Comments

Popular Posts