KENAPA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE ANDA

Ramai SID dalam Malaysia ni..memasing ada kepakaran memasing tau..sebab kebanyakkan kami SID berilmu..

Ke ade lagi yang tahu apa itu Shaklee ??
Tak pun korang tercari2 SID x jumpa2 ??

😂😂

Meh sini sy nk share kt semua..terutama yang baru jadi kwn FB saya..eheheheh...



Saya Dianna Suliman aka Conan Edugawa
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee Malaysia yang juga merupakan mak anak dua,serta pekerja di DMC..

Kenapa korang kena pilih saya sebagai Pengedar Vitamin Shaklee anda ???

Wooowwweeeee soalan cepumas nie ðŸ˜¬ðŸ˜¬

Saya SID berilmu dan telah menjalani pelbagai kelas nutrisi serta kelas anjuran Shaklee..

Awak2 semua wajib sgt pilih SID yang ada ilmu sebab SID itu bukan sahaja membantu anda memilih vitamin yang tepat malah membantu anda dalam masalah anda..

Kepakaran saya adalah dalam bidang penyusuan serta kesuburan..

Maka..pasangan yang sedang berusaha untuk dapatkan anak..boleh dapatkan konsultansi dengan saya tau..

Ibu2 menyusu yang sedang menyusukan serta ingin meneruskan perjuangan penyusuan sehingga 2 tahun..amat di galakkan cari saya..kita sama2 berusaha mencapai misi penyusaan berjaya..

Haaaaa..2 tu kepakaran saya..
Tapi..
Kalau korang berkenan nak juga beli dengan saya vitamin Shaklee atau ade masalah kesihatan nak rujuk saya..boleh sgt..rezeki jangan di tolak.. ðŸ˜œðŸ˜œ

Bagi semua customer saya..terima kasih memilih saya..
Bagi yang teringin nak jadi customer saya..
Jgn risau..sila ingat no saya ni tau..


Pengedar Shaklee Awsome anda..





Pengedar Sah Shaklee Port Dickson
Instagram : @conan_edugawa
SMS/ Whatsapp: 013-613 1702

Comments

Popular Posts