MENGAPA KITA PERLU ONLINE BISNES

Zaman Millenium..

Semua serba pantas..
Serba canggih..

Sampaikan sekarang kebanyakkan peniaga meniaga secara online..

Hebat kan..
Pantas dan mudah..



Kenapa yea korang rasa kita perlukan bisnes online ?
Ada yang boleh share kenapa x ??

Bagi saya..

Kemudahan online ni sangat meluas..Kita boleh jejak ke pelanggan serata Malaysia..dan nak lagi hebat serantau dunia..huhu..awsome sgt dah tu..Bayangkan saya jual Shaklee di Port Dickosn dan customer saya di North Pole..ehehehehe..over kan..tapi tak mustahil kan..

Bestnya beronline anda tak sewa kedai..kedai anda berada di alam maya..soooo open 24/7 kannnn..dah jimat banyak sgt dgn sewa kedai...

Bisnes online ni anda boleh bawa ke mana sja anda pergi..
Balik Kampung..
g bercuti..

sambil dengar ceramah sekolah anak pun boleh jugakkss kan..

haaaa...anywhere everywhere org kata..

Best ke x best online bisness ni weii..

Tapi jangan ckp korang x ble bniaga goreng pisang tepi jalan plak..
wahahahahahaha..

Ntie ade plak yg bniaga nasi lemak anak dara mrahkan sy..sbb suh bniaga online..kikikikiki..
Bisnes bgantung pd keadaan k..

Nak join saya berniaga online..
PM tepi moh..

Saya #Dianna0136131702
Peniaga Online Anda

Comments

Popular Posts