INCOME TAMBAHAN DARI RUMAH

Anda suri rumah !!
Anda tidak bekerja !!

 

Tetapi tengah mencari income tambahan dari rumah..

Walau sesiapa pun anda..anda juga mahu mencari income tambahan dari rumah..

Anda bertuah kerana membaca entry saya kalinie..

Sebab saya hendak kongsikan dengan anda semua cara bagaimana anda perlu lakukan untuk mendapatkan income tambahan hanya dari rumah..

Apa yang perlu anda ada adalah smartphone (tidak perlu canggih pun tidak apa..asal boleh guna)..internet serta semangat yang kental untuk dapatkan income tambahan..

Cara yang paling mudah dan berkesan untuk anda dapatkan income tambahan dari rumah adalah dengan menjadi pengedar Shaklee..

Kena saya cakap Pengedar Shaklee ??

Sebabnya adalah..

Pertama..

Keahlian hanya RM79.00..samgat rendah dan tidak menbebankan sesiapa pun yang ingin memcari income tambahan..

Kedua..

Tidak perlu simpan stok..Di Shaklee anda hanya perlu order barang melalui web Shaklee dan Shaklee akan hantarkan terus barang tersebut ke pelanggan anda.. 

Dari sini, bukan sahaja anda jimat wang tanpa simpan stok banyak..anda sudah jinat masa penghantaran dan jika anda suri rumah..anda tidak perlu pun ke pejabat pos..semua Shaklee dah uruskan..

Ketiga..

Masa yang fleksible.. 

Buat Shaklee ikut masa yang anda inginkan..tidak perlu fix pada sesuatu masa..Bila ada masa terluang..anda bole gunakan untuk bershaklee..

 

Keempat..

Sambil jaga anak anda bershaklee..tidak perlu lagi risau bagaimana hendak cari side income tanpa perlu ketepikan anak-anak..

Mudah sangat berShaklee ni kan..



Comments

Popular Posts