SIAPA SAYA PADA 11 DEC 2017

Back to the future !!



Jika hari ini 11 Dec 2017..

Setahun yang akan datang yea..

Saat ini.. saya Conan Edugawa bukan lagi pekerja DMC 🙈🙈
Saya sudah menjadi full WAHM



Waaahhh best sgt..

Jaga Hamra n Damien di rumah sambil mummy dia ni berniaga online..

Still jual Shaklee tau..

Masa ni confirm income mummy dieorg dah cecah 4 angka yg awsome 😍😍😍


Saat itu juga..saya dah pun menjejakkan kaki ke luar Malaysia.. 

First place..opkos NZ..ehehehehehe..nak merasa duduk mancing ikan tepi tasik sambil petik anggur 😜😜
(First cop di buku merah sy 😂😂)



Husband saya sure dah jd WAHD..kikikikiki..
Dia jadi partner busines saya..

Dalam Group (Pegasus Family) waahhh..cam awsome je nma group i 😜😜😜


Masa ni sy leader kpd group Pegasus Family dgn awsome members.. (korang rsa nk join group sy..cpt2 PM tepi ✌🏻✌🏻️)

Sooo korang meh share ckit apa target korang dah achieve saat korang di 11/12/2017 nantie !!!

Comments

Popular Posts