PRODUK UNTUK KULIT KUSAM

Wajah yang kusam, kotor, berjerawat atau bahkan cenderung berminyak, merupakan salah satu masalah kulit wajah yang sering dialami semua orang. Gangguan kulit wajah inilah yang sering membimbangkan kita. 



Antara punca kulit kusam :-

1. Stress

2. Diet yang tidak sihat dan kurang teratur

3. Terdedah dengan pancaran sinaran UV

4. Kurang rehat

5. Suka minum alkohol

6. Tidak dapat kualiti tidur yang baik

7. Merokok

8. Pola makan yang tidak teratur dan seimbang

9. Berat badan yang mudah naik turun

10. Pemakaian kosmetik yang tidak sesuai


Disebabkan itu, kita perlu mengambil langkah untuk selesaikan masalah kulit kusam kita.. Antaranya ialah kita boleh dapatkan produk untuk selesaikan kulit kusam.



Kisah pengguna Vitamin E untuk kulit kusam !!


SEBELUM MAKAN VITAMIN E SHAKLEE

kulit saya dulu memang kusam. white-head, black-head semua ada. penat jari nak picit. geli gila kan. liang pori ada jugak walaupun tak banyak. jerawat ada tapi tak teruk sangat.



SELEPAS MAKAN VITAMIN E SHAKLEE

saya suka buat masker. tak suka telan vitamin e. memang superb. baru try buat masker sekali dengan vitamin e tapi kesan dah nampak pagi esoknya. muka memang flawless habis. liang pori dah makin kecil. pastu jerawat memang tak tumbuh langsung selepas tu. kalau ada, mungkin sangat jarang.

yang saya suka adalah, saya ambil dalam seminggu sekali je tapi kesannya memang terbaik. jimat pun jimat. sebotol boleh tahan setahun sebab saya bukan buat masker hari-hari pun. hehe. kalau nak buat masker tiap-tiap hari pun boleh. result memang tip-top nanti. percayalah.

bagi yang tak tahu, masker mampu atasi muka berjerawat, berjeragat, berparut, kusam, liang pori besar, dark circle di sekitar mata dan hilangkan black-head..



Pengedar Sah Shaklee Port Dickson
Instagram : @conan_edugawa
SMS/ Whatsapp: 013-613 1702






Comments

Popular Posts