BERUBAH KERANA SHAKLEE

Sekali air laut datang..
Sekali itu juga pantai berubah..

cheewwaaahh..dah mcm lirik lagu plak kan..wahahaha..

Saya berubah ??
opkos le perubahan yg sgt2 baik dan awsome..
Perubahan sy selepas berShaklee..

Pertama kali..
saya semakin sihat..
semakin cergas..
hidup lebih bermakna..chheewaaaahh..

sbb mkn bitamin yg world class..kita rsa sdri perubahan tu..
dlu sembelit..x membuang..bertahun hidup..x thu pun wajib buang slalu..whahaha..teruk kan..ALhamdulillah..knal Shaklee dan berSahklee..sy hari2 membuang..mkn bitamin yg regenya baru RM64.66..murah la sgt..x yah p mkn julap je hape dah..

bukan takat sy jerk..sihat tu membawa ke family sy..anak2 n suami..mestilah nk depa pun sihat kan..xkan nk sihat sensorang plak..



pilih utk hidup sihat..

ubah gaya mkn.. no more sugar fast food to smua..
ubah gaya hidup..
exercise kembali slpas 10 tahun tgallkan..
hidup aktif..
Gym..Running..Zumba..

perubahan plg besar dlm hidup saya..slama 31 tahun sy idup ni..

Saya kembali dekat pd Allah..
dengan Shaklee sy nmpk tujuan hidup sy..
knp Allah pilih sy utk jmpa Shaklee..
dlu naif sgt..
tp kini..
Alhamdulillah..
Syukur Ya Allah..


jom PM saya #Dianna0136131702

Comments

Popular Posts