CARA SAYA TINGKATKAN SISTEM IMUN FAMILY SAYA

Saya cukup risau klau family saya jatuh sakit..

Memang sakit itu dari Allah..tapi kalau boleh elak..kita elakkan..

Camner nak elak ? Opkos la wajib sgt tingkatkan sistem imun..

Saya beri Nutriferon serta Vitamin C pd ank2..Begitu juga utk saya n suami sy..pengambilan yang konsisten mampu meningkatkan sistem imun..serta kebalkan sistem imun kami..

Badan kita ada sistem imun untuk melindungi badan daripada serangan virus dan bakteria. Sekiranya sistem kekebalan badan kita kuat dan bekerja dengan betul, badan kita mampu untuk melawan serangan serangan virus dan mematikan sel sel jahat seperti kanser yang ada di dalam badan.

Bila sistem kekebalan kita rendah, kita mudah jatuh sakit. Contohnya selesema, batuk dan demam. Bukan 3 ni je yang berkait dengan sistem imun. 3 virus ni adalah contoh paling simple nak bagitau yang sistem imun korang ni tak cukup kuat..



#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#goshaklee22

Pengedar Sah Shaklee Port Dickson
Instagram : @conan_edugawa
SMS/ Whatsapp: 013-613 1702

Comments

Popular Posts