PENGEDAR SHAKLEE PALING AWSOME DI PORT DICKSON

Alhamdulillah..
Dah dekat 3 tahun saya jadi Pengedar Shaklee Port Dickson..
Bukan stakat Port Dickson je tau..actually seluruh Malaysia pun boleh..

Soooo..untuk itu..saje nk declare again kt korang semua..

Saya ni Shaklee Independent Distributor sah area Port Dickson,Lukut,Teluk Kemang,Rantau dan Tampin..

Sebab apa korang kena cari saya kalau nak supplement Shaklee ?

Firstly..opkos le sebab saya ni SID sah..klau korang beli kt luar..cth kedai jamu..tu di kira salah yea bagi penjual tu jual Shaklee mcm tu..dlm Shaklee kami tidak dibenarkan untuk menjual di kedai atau farmasi.

Kedua..i'm awsome..wahahaha..sebab ape awsome..sebab korang snang sgt deal dgn saya..tak banyak kerenah la senang cite..ehehehehe..korang2 yg jadi customer boleh jd kawan sy..

Ketiga..korang beli saya..korang akan dpt konsultansi dan juga cara makan yang berkesan..ni smua penting tau..sebab korang kena tahu apa yang korang makan dan juga cara makan yang betul..kalau x..camner nak berkesan..tul x ??

Keempat..saya telah menjalani pelbagai klas anjuran Shaklee serta upline2 super upline saya bagi memastikan saya punyai ilmu utk di share kpd customer sy..korang bole tgk entry2 lepas sy ttg kelas yg saya hadiri.


Soooo..jangan le segan silu nak contact saya yea...
InsyaAllah..korang akan berpuas hati dengan servis yang saya berikan..


Pengedar Sah Shaklee Port Dickson
Instagram : @conan_edugawa
SMS/ Whatsapp: 013-613 1702

Comments

Popular Posts