Shaklee Nutrition Workshop 2016

Korang tahu kan..
Saya join Shaklee sebab jatuh cinta dengan product die..



Soooo..opkos la saya x tau lgsung papew ttg Shaklee..
x tahu lgsung ttg ilmu nutrisi..
ilmu supplement..
ilmu pemakanan..
ilmu berniaga..



ehehehehehe..
zero bebetul tu..soooo..dah kategori wajib utk saya dptkan ilmu..

untuk engkorang percaya yg saya ni SID Pro dan berilmu..
Bukan sembang kosong je tau..ehehehehe..



Bukan ape..zaman sekarang ni memasing dah genius kan..
x tau google je..

Tapi bukan sbb tu je sbenarnya tau..
Saya nk share ilmu sy pd semua..
soooo smoga ianya bermanfaat buat semua yang memerlukan..



Haaa...antara salah satu kelas yg saya baru pergi..
masa Valentine Day aritu..
beberapa hari sebelum birthday saya..

Shaklee Nutrition Workshop 2016 !!!

YYeeayyy..alhamdulillah..banyak ilmu telah diperolehi..
Sooo skunk ni waktu share dgn engkorang smua..
Sesambil tu korang stalk la FB saya yea..
insyaAllah..

Semoga segala ilmu bermanfaat utk korang..

Dah tu..jgn lupa tau..
nak cari bitamin cari sy tau..



Saya #Dianna0136131702
Pengedar Shaklee Pro Anda..

Comments

Popular Posts