NAK BELI SHAKLEE SEMUDAH ABC

Assalamulaikum semua..

Ramai dah jadi pengguna Shaklee..tapi tidak kurang juga yang baru sahaja kenal Shaklee..pasti anda tercari-cari pelbagai maklumat mengenai Shaklee kan..

Tahukah anda !

Anda perlu membeli Shaklee hanya pada pengedar yang sah contohnya seperti saya..sebab..rules Shaklee Malaysia..supplement Shaklee hanya boleh dijual oleh SID yang sah..

Jadi kalau anda terjumpa Shaklee di kedai-kedai runcit or kedai jamu..Ianya SALAH tau..

Ok..kalau mcm tu..bagaimana pula nak cari product Shaklee kalau tiada di jual di farmasi ?

Anda boleh google Pengedar Shaklee berdekatan anda..
Kalau hendak senang..
Depan mata anda je penjual Shaklee..
Eheheheh..opkos la saya kan..

Saya merupakan Pengedar Shaklee yang SAH dan bertauliah..
Malah saya mempunyai ilmu di dalam product Shaklee..

 

Cara pertama untuk beli Shaklee..korang boleh berjumpa terus dengan Pengedar Shaklee macam saya..
Pengedar yang bertauliah akan memastikan product mana yang bersesuian untuk apa yang anda perlukan..
Then selepas itu pembelian boleh dibuat terus...

 

Cara kedua..anda boleh berkunjung terus ke mana-mana branch Shaklee Malaysia..
Tetapi jika anda bukan Ahli Shaklee..anda perlukan Pengedar Sah Shaklee untuk membuat pembelian..
Baca entry saya tentang cara memdaftar jadi ahli Shaklee..

 

Cara ketiga..anda boleh online je..paling senang dan pantas..
Anda dapatkan maklumat dari Pengedar yang sah (sila alert dengan scammer yea) dan jujur..ni pun macam saya..
Online duit untuk vitamin anda..haaa..tunggu paling lama 3 hari bekerja..terus Shaklee akan courier kan vitamin anda hingga ke muka pintu anda..

Ssoooo dah dapat yang anda nak cari..

Kalau still muskil.. !!

Anda di galakkan sangat contact saya..
Eheheh..

Saya #Dianna0136131702

 


Comments

Popular Posts