MANA NAK CARI SHAKLEE DEKAT PORT DICKSON

Haaaiii korang..bertemu lagi kita dalam entry terbaru saya..
Alhamdulillah makin konsisten berentry..eheheh..
Thanks guk kt korang sudi baca..

Ok..kali ni..saya nak kupas sedikit pertanyaan yang mungkin korang rungsing memikirkan penyelesaiannya..

Nampak mudah tetapi kalau tersalah pilih..susah nak handle..

Ookkk..sure korang ni makan Shaklee kan..ke ade yang x tahu apa itu Shaklee..

Basicnya Shaklee ni supplement..
Ade pelbagai jenis Vitamin..next entry sy kupas lebih detail ttg Shaklee serta vitamin-vitamin Shaklee k..

Back to the point !! Mana nak cari Shaklee ?

Shaklee tiada di jual pasaraya !!
Shaklee juga tidak di jual di farmasi !!
Pun juga tidak di jual pasar malam..

Dah tu kt mana ade jual ??

Haaaa..Shaklee hanya di jual oleh Pengedar Shaklee yang SAH diiktiraf serta mempunyai ID Shaklee..
Macam saya..

Kenapa perlu di jual oleh SID tanpa di farmasi ??

Melalui SID bertauliah..anda akan dapat servis aftter sales..yakni..segala perkara yang anda patut tahu sebelum makan supplement sampailah ke cara makan..ini hanya SID je yang beri..

Sooooo ntie xdelah korang salah makan ke..salah beli supplement yang x sesuai ke.. kan ke rugi namanya..

Jadi..amat penting korang SID bila nak cari Shaklee tau..

Haaa..nak cari Shaklee..cari saya tau..

Saya #Dianna0136131702

 

Comments

Popular Posts